Thursday, 23rd May, 2019

Η αλήθεια είναι ότι η ώρα που τρώμε είναι το ίδιο σημαντική με το τι τρώμε. Αυτό ακριβώς απέδειξε και η νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Σάρρεϋ.

Οι συμμετέχοντες στην έρευνα, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, μπορούσαν να φάνε ό,τι ήθελαν μέσα στη μέρα, αρκεί να ήταν μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Η πρώτη έτρωγε τα γεύματά της, την ώρα που θα τα έτρωγε κανονικά, ενώ η δεύτερη απολάμβανε το πρωινό 90 λεπτά αργότερα απ’ ότι συνήθιζαν και το βραδινό της 90 λεπτά νωρίτερα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι όσοι άλλαξαν την ώρα των γευμάτων τους έχασαν διπλάσιο σωματικό λίπος και έτρωγαν μικρότερη ποσότητα φαγητού από τους υπόλοιπους. Σύμφωνα βέβαια με το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν όλοι οι συμμετέχοντες μετά το πέρας της έρευνας, το 57% παρατήρησε μια μερική μείωση των μερίδων τους.

«Αν και πρόκειται για μικρή έρευνα, μάς έχει δώσει μια ανεκτίμητη εικόνα για το πώς οι μικρές αλλαγές στις ώρες των γευμάτων μας μπορούν να έχουν οφέλη για το σώμα μας», είπε ο επικεφαλής της έρευνας, Dr. Jonathan Johnson.

Ροη Ειδησεων

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απόψε στο Action24
Παναθηναϊκός – ΑΕΚ, ο 4ος τελικός ζωντανά στο Action24
Λευκορωσία: Street art στην οδό Οκτιάμπρσκαγια
Οι πρώτες 8K τηλεοράσεις της Sony θα είναι διαθέσιμες στην αγορά αρχές Ιουνίου
ΙRONMAN 70.3 Greece, Costa Navarino: Πρωταγωνιστής ξανά στο τριαθλητικό καλεντάρι του 2020
Έρχεται το ιπταμενό ταξί της Uber και της NASA
Η Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Ελλάδος μαζεύει πλαστικά καπάκια για καλό σκοπό
Τα So Easy Education έγιναν χρυσά!
Ποδηλασία (Παγκόσμιο Κύπελλο Οστάνδης), Μπότσια (Παγκόσμιο Όπεν Χονγκ Κονγκ) και Κολύμβηση (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΟΠΑΠ)
Η Google διακόπτει την συνεργασία της με την Huawei
«Ασημένιος» πρωταθλητής κόσμου ο Τεληκωστόγλου
«ΑΒ You’ll Love» Έτοιμα Γεύματα | Μια ξεχωριστή εμπειρία γευσιγνωσίας από την ΑΒ Βασιλόπουλος & τον chef Άκη Πετρετζίκη
Έχοντας δίπλα σου την ΑΧΑ, «μπορείς» | Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων
Διεθνής Ημέρα Μουσείων – Τα Μουσεία ως κόμβοι πολιτισμού και ιστορικής τεκμηρίωσης
Αύξηση όγκου πωλήσεων στην Ελληνική αγορά και διατήρηση ικανοποιητικής κερδοφορίας, παρά τη σημαντική μείωση των διεθνών περιθωρίων
Westnet Distribution: Σημαντική ενίσχυση πωλήσεων και κερδοφορίας κατά το οικονομικό έτος 2018
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΜΕΛΙΟΥ – Χρώμα της Χρονιάς 2019 από τη Vivechrom
Η Pepsi MAX® Θέτει η γεύση της στην πρώτη γραμμή και φέρνει την πρόκληση του Pepsi Taste Challenge στους Έλληνες καταναλωτές
Χάλκινο μετάλλιο ο Καργιωτάκης και 4 προκρίσεις στη Βραζιλία
Skiathos Palace Cup 2019

Social

INSTAGRAM

DAILYMOTION