Πέμπτη, 12 Δεκέμβριος, 2019
Banner Top

Το twitter ανακοίνωσε ότι από τα μέσα Νοέμβρη βάζει τέλος στις πολιτικές διαφημίσεις, με στόχο την καταπολέμηση της πολιτικής χειραγώγησης στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με το twitter τέτοιου είδους μηνύματα πρέπει να κερδίζονται και όχι να αγοράζονται.

«Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χρειάζονται αυστηρή ρύθμιση από επίσημους θεσμούς με τον ίδιο τρόπο που ρυθμίζονται τα παραδοσιακά μίντια εκτός ίντερνετ. Αν έχουμε ένα ισχυρό ρυθμιστικό πλαίσιο, ιδιαίτερα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και μεμονωμένα από τις χώρες, τότε μπορείτε να έχετε μια δίκαιη και ανοικτή δημοκρατική διαδικασία που παρουσιάζει επιχειρήματα στους ψηφοφόρους που μπορούν να πάρουν αποφάσεις», τόνισε ο ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Φέργκους Χέι.

Η απαγόρευση θα ξεκινήσει από τις 22 Νοεμβρίου, κάτι που σημαίνει ότι το πρώτο μεγάλο πολιτικό γεγονός που θα επηρεαστεί είναι οι εκλογές στη Μ. Βρετανία στις 12 Δεκέμβρη και στη συνέχεια οι εκλογές στην Αμερική τον επόμενο χρόνο.

Το Facebook πολύ πρόσφατα προχώρησε στο ίδιο βήμα, κάτι που δίχασε τα πολιτικά στρατόπεδα στις Ηνωμένες Πολιτείες για τις εκλογές του 2020. Η απαγόρευση του twitter αφορά πληρωμένες αναρτήσεις από υποψήφιους όπως και διαφημίσεις για λεγόμενα «πολιτικά ζητήματα». Σε παρόμοια κίνηση προχωρά και η Google που ανακοίνωσε ότι δεν θα επιτρέπει πλέον πολιτικές διαφημίσεις που στοχεύουν ανθρώπους με βάση τις πολιτικές προτιμήσεις τους.

Related Article