Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου, 2019
Banner Top

Αθροιστικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1.045 κλήσεις

Περισσότερες από 1.000 κλήσεις σε ένα τριήμερο κατέγραψε η τηλεφωνική γραμμή 1142, που λειτουργεί σε εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.

Το «1142» δέχτηκε μόνο εχθές, ημέρα Πέμπτη, 463 κλήσεις συνολικά.

Ενδεικτικά, μόνο χθες, Πέμπτη, δέχθηκε:

  • 129 καταγγελίες (27,86%)
  • 67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%)
  • 148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%)
  • 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%)
  • 23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%)
  • 21 Άλλο (4,53%).

Αθροιστικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1.045 κλήσεις:

  • 274 καταγγελίες (26,22%)
  • 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
  • 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
  • 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
  • 57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
  • 52 Άλλο (4,98%).

Πηγή: Πρώτο Θέμα

Related Article