Saturday, 17 November, 2018

Μόλις 13 ελεγκτές εισιτηρίων για ένα δίκτυο 272 γραμμών και 12.000 δρομολογίων ετησίως – Για το κόστος ασφάλειας και φύλαξης η αύξηση από το 2014 έφτασε  το 172% τη διετία 2015 – 2016

Τη διετία 2015-2016 τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών από πωλήσεις εισιτηρίων υποχώρησαν στα 192 εκατ. ευρώ έναντι 242,5 εκατ. την τριετία 2012-2014. Για την ίδια περίοδο η επιδότηση στις συγκοινωνίες αυξήθηκε 18% και ανήλθε σε 120 εκατ. ευρώ παρά το γεγονός ότι το προηγούμενο διάστημα είχε περικοπεί κατά 50%, ενώ εκτινάχθηκαν τα έξοδα προς τρίτους κατά 91%.

Στη δυσμενή εικόνα για τα ΜΜΜ, προστίθεται η δραστική μείωση στο στόλο οχημάτων που από 2.100 λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους περίπου 850 αλλά και στο μεγάλο έλλειμμα του ελεγκτικού μηχανισμού που περιορίζεται σε 13 ελεγκτές εισιτηρίων για ένα δίκτυο 272 γραμμών και 12.000 δρομολογίων ετησίως. Αυτές είναι μερικές μόνο από τις διαπιστώσεις για την δραματική υποβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών την τελευταία τριετία που παρουσίασε χθες σε συνέντευξη τύπου ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης και πρώην υπουργός Ανάπτυξης και Μεταφορών και ο αρμόδιος τομεάρχης κ. Κώστας Καραμανλής.

Σύμφωνα με τα στελέχη της ΝΔ, οι μεγάλες σπατάλες επεκτάθηκαν και στις παροχές προς τρίτους, οι οποίες εμφανίζουν αύξηση 61% την διετία 2015-2016 καθώς και στις δαπάνες ασφάλειας και φύλαξης που αυξήθηκαν κατά 30%. «Ειδικά για το κόστος ασφάλειας και φύλαξης, αν συγκρίνουμε με το 2014, (με βάση τους δημοσιευμένους και εγκεκριμένους ισολογισμούς) από 2 εκατ. ευρώ στον ισολογισμό του 2014 αυτό αυξήθηκε σε 4,4 εκατ. ευρώ το 2015 και 5,7 εκατ. ευρώ το 2016. Δηλαδή η αύξηση από το 2014 έφτασε  το 172%» ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.
Σχετικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ο κ. Καραμανλής, υποστήριξε χθες ότι η λειτουργία του παραμένει προβληματική, δυσκολεύοντας την καθημερινότητα της μεσαίας τάξης και όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη να μετακινηθούν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. «Θεσμοθετούν και υλοποιούν το μέτρο με προχειρότητα και χωρίς στοιχειώδη λογική και όλα αυτά στο πόδι, κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή χωρίς ακόμα και τώρα να μπορεί να εφαρμοστεί κανονικά το μέτρο».

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr

Ροη Ειδησεων

Η Λίζα και η……άλλη!
Η ΕΚΟ μέγας χορηγός στην έκθεση «Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018»
Ο ΗΡΩΝ λανσάρει την πρώτη διαδικτυακή πλατφόρμα μικροχρηματοδότησης ενέργειας στην Ελλάδα
Αποτελέσματα Γ’ Τριμήνου/Εννεαμήνου 2018
Γιώργος Αλεξόπουλος: «Ο Ενεργειακός Μετασχηματισμός βρίσκεται στον πυρήνα του στρατηγικού σχεδιασμού του Ομίλου ΕΛΠΕ»
Ο Ε. Βενιζέλος στο Action 24 για το πιο καταιγιστικό Brainstorming
Σε λειτουργία ο πρώτος αυτοδιαχειριζόμενος υδροηλεκτρικός σταθμός της χώρας
Και πάλι πρόεδρος ο Θεοδωράκης στο Ποτάμι
Επιχείρηση του ΣΔΟΕ με μπουλντόζα σε πρατήριο υγρών καυσίμων
Φυσιοθεραπευτής μπαίνει στο γήπεδο και διακόπτει τη φάση!
Σύγκρουση αεροσκαφών στην Οτάβα
Η Protergia συνεργάζεται με Eurolife ERB και προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη σε οικιακούς πελάτες
Ξεκίνημα εγγραφών στο Gillette Unileague!
ΕΓΓΥΗΣΗ ΕΚΟ και στο υγραέριο κίνησης
Υποψήφιους εργαζόμενους  υποδέχεται  η WIND στις Ημέρες Καριέρας 16 ανοιχτές θέσεις εργασίας
Ανακατασκευή από την ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ  της πλατείας Εθνικής Αντιστάσεως στη Δημοτική Κοινότητα Καλοχωρίου
ΑΕΚ-Ολυμπιακός 1-1
Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον με έμφαση στη συνεργασία για τους εργαζόμενους της WIND
36.000 περισσότεροι οι θάνατοι από τις γεννήσεις το 2017
«Φρούριο» έγινε το υπουργείο Παιδείας

Social

INSTAGRAM

DAILYMOTION