Monday, 27th May, 2019

50.000 Έλληνες καταναλωτές θα συμμετάσχουν από 5 Μαΐου έως 15 Ιουλίου

Η Pepsi MAX® καλεί τους καταναλωτές να δοκιμάσουν τη νόστιμη, τολμηρή γεύση της. Αυτό το καλοκαίρι, η Pepsi θέτει τη γεύση της στην πρώτη γραμμή και δοκιμάζεται γευστικά ευθέως με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της στην αγορά Cola με το Pepsi MAX Taste Challenge.

Το Pepsi MAX Taste Challenge οργανώνεται εδώ και δεκαετίες σε όλο τον κόσμο για να δώσει την ευκαιρία στους καταναλωτές να δοκιμάσουν και να επιλέξουν το αγαπημένο τους αναψυκτικό cola, με μόνο κριτήριο την γεύση. Το Pepsi Taste Challenge έχει πραγματοποιηθεί σε περισσότερες από 19 αγορές παγκοσμίως με τη συμμετοχή περισσότερων από 2,4 εκ. καταναλωτών και για πρώτη φορά έρχεται και στη χώρα μας για να καταγράψει τις γευστικές προτιμήσεις και των Ελλήνων καταναλωτών.

Το Pepsi MAX Taste Challenge στοχεύει στο να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συμμετάσχουν σε μια διασκεδαστική διαδικασία τυφλής γευστικής δοκιμής και να επιλέξουν τη γεύση που προτιμούν ανάμεσα σε δύο αναψυκτικά cola. Από τις 5 Μάιου έως και τις 15 Ιουλίου 50.000 Έλληνες καταναλωτές θα συμμετάσχουν σε εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να δοκιμάσουν 2 προϊόντα cola και να εκφράσουν τις γευστικές τους προτιμήσεις.

Από την πλευρά της η κυρία Δέσποινα Τσαγκάρη, Εμπορική Διευθύντρια της PepsiCo στην Ελλάδα, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την διοργάνωση και στην Ελλάδα του φημισμένου Pepsi MAX Taste Challenge, το οποίο έρχεται να προκαλέσει τις προκαταλήψεις και τα στερεότυπα των καταναλωτών για την γεύση που προτιμούν. Με έναν αμφίδρομο και διασκεδαστικό τρόπο το Pepsi MAX Taste Challenge έρχεται για να υπερβεί τα στερεότυπα και να αμφισβητήσει τις προκαταλήψεις ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να συμμετέχουν και να εκφράσουν απροκατάληπτα τις γευστικές τους προτιμήσεις.»

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2017 ξεπέρασε τα $63δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Lay’s, Cheetos, Ruffles, Doritos, Tasty Naturals, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα από απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 22 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1δις τζίρο σε πωλήσεις.

Στην καρδιά της PepsiCo βρίσκεται η «Απόδοση με Σκοπό» – η θεμελιώδης πεποίθησή μας ότι η επιτυχία της εταιρείας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιωσιμότητα της κοινωνίας. Πιστεύουμε ότι βελτιώνοντας συνεχώς τα προϊόντα τα οποία πουλάμε, λειτουργώντας υπεύθυνα για την προστασία του πλανήτη μας και ενδυναμώνοντας τους εργαζόμενους μας σε όλο τον κόσμο, έχουμε τα στοιχεία εκείνα τα οποία επιτρέπουν στην PepsiCo να αποτελεί μία επιτυχημένη παγκόσμια εταιρεία, η οποία δημιουργεί μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία και τους μετόχους της. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε www.pepsico.com.

Ροη Ειδησεων

Γενικός κανονισμός για την προστασία δεδομένων: ένας χρόνος μετά
Ασημένιοι στη Βουλγαρία οι Δραζινός και Σάρρα
Παναθηναϊκός – ΑΕΚ, ο 4ος τελικός ζωντανά στο Action24
Με 33 εθνικά ρεκόρ έπεσε η αυλαία του πανελλήνιου πρωταθλήματος κολύμβησης ΟΠΑΠ
Μπίρα 3.000 ετών έφτιαξαν αρχαιολόγοι
Οριστικά με 32 ομάδες το Μουντιάλ του 2022 στο Κατάρ
Διακοπή συνεργασίας της ARM με την Huawei
Πρόγραμμα Οδοντιατρικής πρόληψης και θεραπείας παιδιών  «Χαρί-ζουμε παιδικά χαμόγελα» με την αποκλειστική υποστήριξη της MYTILINEOS
Η ELPEDISON εγκαινιάζει το νέο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη
Πρεμιέρα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα κολύμβησης ΟΠΑΠ με απολογισμό 57 νέες εθνικές επιδόσεις
Ενισχύει την «Κιβωτό του κόσμου» το 9ο τουρνουά πινγκ πονγκ για τους εργαζόμενους στα Μ.Μ.Ε.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης απόψε στο Action24
Λευκορωσία: Street art στην οδό Οκτιάμπρσκαγια
Οι πρώτες 8K τηλεοράσεις της Sony θα είναι διαθέσιμες στην αγορά αρχές Ιουνίου
ΙRONMAN 70.3 Greece, Costa Navarino: Πρωταγωνιστής ξανά στο τριαθλητικό καλεντάρι του 2020
Έρχεται το ιπταμενό ταξί της Uber και της NASA
Η Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Ελλάδος μαζεύει πλαστικά καπάκια για καλό σκοπό
Τα So Easy Education έγιναν χρυσά!
Ποδηλασία (Παγκόσμιο Κύπελλο Οστάνδης), Μπότσια (Παγκόσμιο Όπεν Χονγκ Κονγκ) και Κολύμβηση (Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΟΠΑΠ)
Η Google διακόπτει την συνεργασία της με την Huawei

Social

INSTAGRAM

DAILYMOTION